Aanmelden voor het keurmerk

U kunt zich aanmelden voor het certificeringstraject voor het Super Supermarkt Keurmerk door een e-mail te sturen naar info@stichtingssk.nl met vermelding van uw naam, de naam en het adres van uw winkel(s), uw telefoonnummer en e-mailadres.

Aanmeldingsprocedure
De aanmeldingsprocedure is als volgt:

  • U meldt u aan voor het certificeringstraject bij Stichting Super Supermarkt Keurmerk.
  • U vult het vragenformulier in over de stand van zaken op elk van de criteria. Op basis daarvan beoordeelt Stichting SSK of u in aanmerking komt voor een certificeringbezoek.
  • Eén van de auditoren komt bij u langs om uw gegevens te kwalificeren en te controleren.
  • De auditor maakt een rapport op dat wordt voorgelegd aan de certificeringsraad
  • Officiële certificering. Na een positieve beoordeling ontvangt u het Super Supermarkt Keurmerk certificaat voor een periode van twee jaar

Na certificering:

  • U weet nu dat u op een aantoonbaar duurzame en verantwoorde wijze onderneemt en communiceert dit op diverse manieren.
  • Na 21 maanden dient u opnieuw een aanvraag in.